Konkurs fotograficzny

Zmodyfikowany dnia 10-11-2016

Na konkurs nadesłano 60 prac 21 autorów.

Jury w składzie:
prof. art. mal. Ewa Gołogórska-Kucia – przewodnicząca
mgr sztuki Ewa Deskur-Kalinowska
mgr inż. Jan Zych – art. fot. ZPAF
mgr Joanna Skowrońska, mgr Ewa Szczupak – sekretarze Jury

po zapoznaniu się z nadesłanym materiałem, do II etapu dopuściło 25 fotografii, z których wyłoniono zwycięskie prace:
I miejsce – „Twoje spojrzenie”, autor: Anna Kowalczyk
II miejsce – „Mój jedyny”, autor: Tomasz Okoniewski
III miejsce – „Love”, autor: Wojciech Domagała

Pozostałe 22 fotografie zostały zakwalifikowane na wystawę pokonkursową, która będzie czynna do 19 listopada w Galerii GIL, Politechnika Krakowska, ul. Warszawska 24.
Autorami prac prezentowanych na wystawie pokonkursowej są:
Teresa Cisło, Wojciech Domagała, Aleksandra Dudasz, Krzysztof Gołuch, Franciszek Kluczyński, Anna Kowalczyk, Małgorzata Marczewska, Jakub Ochnio, Tomasz Okoniewski, Stanisław Pindera, Hanna Rozpara, Hubert Sroka, Waldemar Sowiński, Piotr Tumidajski, Roksana Zielińska.

DNI JANA PAWŁA II – 2016

Regulamin
konkursu fotograficznego
organizowanego przez Dział Promocji
Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki

Temat konkursu:
„MIŁOSIERDZIE”

 

1. Ogólnopolski konkurs fotograficzny, zwany dalej Konkursem, ma charakter otwarty, mogą w nim wziąć udział wszyscy fotografujący, profesjonaliści i amatorzy.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z Konkursu prac o niskiej jakości technicznej.

3. Na Konkurs należy nadsyłać wyłącznie prace autorskie, które nie brały dotychczas udziału w żadnym innym konkursie i nie były dotąd nigdzie publikowane ani prezentowane.

4. Każdy uczestnik może nadesłać na Konkurs maksymalnie 4 fotografie, które wiążą się z tematem Konkursu. Zestawy wielozdjęciowe będą traktowane jako jedna praca pod warunkiem, że stanowić będą jednolitą kompozycję drukowaną wspólnie na jednym arkuszu nie większym niż 100×70 cm.

5. Prace w formacie 30×40 cm w postaci zdjęć lub wydruku należy przesłać w sztywnych opakowaniach zabezpieczających przed zniszczeniem podczas przesyłki lub dostarczyć na adres organizatora.

6. Każda praca powinna zostać oznaczona na odwrocie godłem-nazwą z użyciem sześciu znaków (dowolna kombinacja liter i cyfr) oraz opisem (tytułem) zdjęcia, datą i miejscem jego wykonania. Oprócz nazwy, zdjęcie nie może zawierać żadnych danych identyfikujących autora.

7. Do prac należy dołączyć wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia oraz elektroniczną wersję prac na CD lub DVD (w formacie JPG o wymiarach minimum 1200×1600 pikseli w rozdzielczości 72 dpi lub większej).

8. Do koperty należy włożyć prace opisane zgodnie z pkt. 6 Regulaminu konkursu oraz zaklejoną kopertę z wypełnioną i podpisaną Kartą zgłoszenia. Koperta powinna być opisana godłem-nazwą, takim samym jak fotografie.

9. Osoby niepełnoletnie dołączają w zaklejonej kopercie zgodę na udział w Konkursie podpisaną przez rodziców lub opiekunów. Jednocześnie rodzice lub opiekunowie podpisują wraz z biorącym udział w Konkursie oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.

10. Udział w Konkursie jest jednoznaczny z udzieleniem przez autorów fotografii prawa do ich nieodpłatnego wykorzystania przez Organizatora Konkursu w celach reklamowych w prasie i publikacjach związanych z konkursem oraz w katalogu wystawy pokonkursowej.

11. Organizator powołuje jury, które zdecyduje o:

a) zakwalifikowaniu prac do konkursu,

b) zakwalifikowaniu fotografii na wystawę,

c) przyznaniu nagród*:
I nagroda 1500,- zł
II nagroda 1200,- zł
III nagroda 1000,- zł

12. Jury ma prawo do nieprzyznania lub innego podziału nagród. Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania lub odwołania konkursu bez podania przyczyn oraz niewyłonienia zwycięzcy.

13. Nagrodzone i wyróżnione fotografie przechodzą na własność Organizatora z zachowaniem przez laureatów konkursu osobistych praw autorskich.

14. Pozostałe prace należy odebrać po zakończeniu wystawy pokonkursowej. Ostateczny termin odbioru prac konkursowych upływa 15 stycznia 2017.

15. Nadesłanie prac na Konkurs i wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

16. Terminarz przebiegu konkursu:

a) nadsyłanie prac: do 15 października 2016 (decyduje stempel pocztowy);

b) wernisaż i ogłoszenie wyników konkursu: 7-9 listopada 2016.

17. Prace należy przesłać na adres Organizatora z dopiskiem „Konkurs fotograficzny”:

Dział Promocji Politechniki Krakowskiej
ul. Warszawska 24
31–155 Kraków
lub
dostarczyć osobiście w godzinach 1000-1500 poniedziałek – piątek, budynek 10-36, I piętro, pokój 109 (tel. 12 628 20 65; 12 628 20 66).
Informacje dodatkowe:
Wszelkie komunikaty i informacje dotyczące Konkursu będą zamieszczane na stronie internetowej Politechniki Krakowskiej www.pk.edu.pl oraz na stronie Dni Jana Pawła II.
Załącznik:
KARTA ZGŁOSZENIA

* zgodnie z Ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 r. (Dz.U. Nr 80, poz. 350) tekst jednolity z dnia 26 lipca 1993 r. (Dz.U. Nr 90, poz. 416) tekst jednolity z dnia 31 stycznia 2000 r. (Dz.U. Nr 14, poz. 176); Rozdział 3. Zwolnienia przedmiotowe: Art. 21 1. Wolne od podatku dochodowego są:
68) wartość wygranych w konkursach i grach organizowanych i emitowanych (ogłaszanych) przez środki masowego przekazu (prasa, radio i telewizja) oraz konkursach z dziedziny nauki, kultury, sztuki, dziennikarstwa i sportu, a także nagród związanych ze sprzedażą premiową – jeżeli jednorazowa wartość tych wygranych lub nagród nie przekracza kwoty 760 zł; zwolnienie od podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową nie dotyczy nagród otrzymanych przez podatnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności.

 

regulamin konkursu

 

Sponsorzy

Patronat medialny


Biuro Organizacyjne Dni Jana Pawła II:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Biuro Promocji
mgr Krzysztof Mleczko
tel. 12 370-86-71, 519-323-356

info@upjp2.edu.pl
ul. Kanonicza 9
31-002 Kraków